Verzenden & retourneren
Al onze vleesetende planten worden met álle zorg en liefde door onze inpakkers ingepakt. Wij nemen het risico van de verzending volledig op ons en garanderen dat álle producten in perfecte staat thuisbezorgd worden.
BELANGRIJK: wij nemen het risico's van de verzending (transport) compleet op ons. Op die manier kun je er zeker van zijn dat de producten goed bij jou thuisbezorgd worden.
>> Nederland
Levertijd | vóór 13:00 besteld = de volgende werkdag in huis! |
Verzendkosten | €5,95 |
Vanaf bedrag gratis verzending | €45,- |
Track & Trace | Bij álle bestellingen |
Verzendmethodes | - thuisbezorging, - PostNL-afhaallocatie - ophalen in winkel |
----------------
>> België
Levertijd | Binnen 24 uur verzonden |
Verzendkosten | €6,95 |
Vanaf bedrag gratis verzending | €50,- |
Track & Trace | Bij álle bestellingen |
Verzendmethodes | 1. thuisbezorging 2. ophalen in winkel |
---------------
>> Other countries in the EU
Shipping | Go to our European webshop for carnivorous plants: www.carnivory.eu |
---------------
Wil je graag meer informatie over de verzendwijze, lees dan hieronder verder.. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice: wij helpen je graag verder.
Verzending potten / vazen
Met potten voor de vleesetende planten wil je natuurlijk verzekerd zijn dat jouw producten zonder schram, scheur of barst thuisbezorgd worden. Wij hebben dan ook veel verschillende verpakkingswijze en -materialen geprobeerd om de beste methode te kunnen achterhalen. Met trots kunnen wij daarom ook melden dat je er bij ons zeker van kunt zijn dat de producten perfect thuisbezorgd worden.
Retourneren
Lees hieronder - in het kort - hoe het retourneerproces in werking gaat.
Is het mogelijk om mijn producten te retourneren: dat vinden wij enorm jammer, maar retourneren is met de levende vleesetende planten niet mogelijk. De vazen & potten mag je natuurlijk altijd retourneren. Maar indien je, om wat voor reden dan ook, niet helemaal tevreden bent over onze vleesetende planten - dan horen wij dat graag. We zullen namelijk altijd zoeken naar een oplossing (vandaar ook de goede reviews).
Hoe kan ik de producten retourneren: doorloop de onderstaande stappen om jouw producten te retourneren:
- Stap 1: stop de producten zo goed mogelijk terug in de bijhorende verpakkingen en voeg de verpakkingen in de doos (het zou namelijk jammer zijn als wij de producten niet goed / compleet ontvangen).
- Stap 2: stuur een mailtje naar [email protected] met jouw gegevens (bestelnummer + naam) en vraag naar een retourlabel.
- Stap 3: wij sturen je de retourlabel per e-mail (check dus je inbox).
- Stap 4: print de verzendlabel uit, plak deze op de doos en breng de doos met de producten naar het dichtstbijzijnde postkantoor.
Het aankoopbedrag inclusief de aanvankelijke verzendkosten worden teruggestort op jouw bankrekening, zodra wij de producten in goede orde ontvangen hebben. De storting van het aankoopbedrag en de verzendkosten duurt een paar dagen om te verwerken.
Voorwaarden van retour:
- Retourneren kan enkel binnen het gestelde retourtermijn van 14 dagen.
- De retourkosten die gemaakt worden, zijn voor de rekening van de klant.
- Het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
- Wij nemen enkel retourzendingen in behandeling als de producten onbeschadigd / gebruikt bij ons aangeleverd worden.
- Houd de Track & Trace code bij de hand; zonder een Track & Trace code (bewijs van verzending) kan er geen onderzoek gestart worden, mits de retourzending vermist wordt.
- Heb je nog vragen / opmerkingen? Neem dan contact op via [email protected]. Wij staan voor je klaar en zullen je zo goed mogelijk helpen!